tiistai 7. joulukuuta 2010

Baarikärpänen?

Mitä varten oon ollu viikon sisällä jo kahdessa eri yökerhossa töissä? Ku en mä koskaan ees halunu baarityöläiseksi. Jotain meni jossain kohtaa vikaan ja pahasti. En mä sitä sano, onhan se periaatteessa hieno juttu et voi sanoo esimerksiksi olleensa baarimikkona ekaa kertaa elämässään Melbournen isoimmalla klubilla, tai että on baarissa tappiin asti juomatta senttiäkään viinaa, tämä on kuitenkin ihan uusi asia allekirjoittaneelle.
Oltiin Kallen kanssa viime yö blokkaamassa "Roomissa" ja kyl mä olen aikast ylpeä hänest, hyvin se veti!
Uni bileet on muuten ihan omaa luokkaansa (täälläkin), kun päästiin pelipaikalle n.23.00 oli baariin hyvin pitkä ja hälisevä jono ja sisällä tietysti jengiä kuin pipoa. Mut niillä oli ämpäreitä!! Illan teema oli joku hawai whatever ja mäki nappasin itselleni lein muistoksi.
Onneksi mulla on sentään tänään vapaapäivä ni saa vielä tovin rauhassa jumittaa kotona. Kalle poika joutu töihin, eipä käy kateeksi. Itse kokeilin samaa viime viikonloppuna, ja voin kertoo et ihan pikkasen menee sanat ja ajatukset sekasin ku tekee eka yö- ja sit aamuvuoron putkeen.
Tänään ei tarvitse huolehtia edes ruuasta, tarkoitus oli mennä Lisan & Michaelin kanssa Victoria markettiin illalla syömään, mut koska vettä tulee kun Esterin takalistosta, ei hirmusesti hotsita kirjaimellisesti ulkona syöminen. Lisa pelasti jälleen tilanteen ja kutsui meidät luokseen dinnerille, kiva kiva :)

Ensi viikonlopun pidän kyllä vapaana ja lähden sinne tiskin ihan toiselle puolelle, jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön!

1 kommentti:

  1. Huomenta pokkuinen =)
    *hyvä kun muistutit tuosta jos sanani syön niin mörökölli jne* se on niin hyvä.

    Missä te sitten syötte kun Lisa lähtee reissuun? Kuka teist sit huolehtii ? -snif-

    Ja mitäs sit muuta?

    VastaaPoista