keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Good morning sunshine!

Oon mä viel hengissä, siitäs saitte!
Pikkusen kuulumisia, niille jotka eivät ole toisesta blogista lukeneet, tiedoksi et meitsi oli kattoo futista ihan oikeella stadikalla 23 tuhannen muun tyypin kanssa. Jep, mut se oli viime viikonloppuna, ni se on jo ihan vanha juttu.
Tällä viikolla oon saannu uuden tukan, ollu töissä, puhunu Emman kanssa, shoppaillu South Melbourne marketissa, saanu lahjan Suomesta (kiitos äiti!) ja odottanu huomista. Huomenna meillä on  nimittäin firman pikkujoulut! Hehee, en malta odottaa. Mennään eka töiden jälkeen pomon luokse (Michelle, mua vuotta vanhempi) alottelee, siitä sitten China Towniin syömään, sit keilaamaan ja kaiken muun hauskan jälkeen katsomaan kun Michael & Elton vetää dj keikan Bierrossa. Kuulostaa mun mielestä hyvältä suunnitelmalta, katotaan kuinka käy, pikkujouluissa kun on tapana tapahtua kaikenlaista ylimääräistäkin aina...
Mun tarvis lähtee shoppailee pikkujoulutoppia, koska mulla ei ole mitään vaatteita. Reppureissailun  huono puoli, te ette voi edes ymmärtää kuinka kova ikävä mulla on mun vaatteita jotka makaa hyljättynä Kerkkäkujalla. Ne vielä luulee etten rakasta niitä. Kamala tilanne.

Tahdon uuden työpaikan, koska en näe mitään järkeä siinä, et blokkaan koko yön jossain hyvin hikisessä baarissa, mikä on aivan täynnä, ja saan siitä samanverran palkkaa, kun mitä saisin normaalista päivätyöstä. Onkohan sekään sitten ihan reilua?
No lauantaina meen Eltonin kanssa kaffelle jonkun sen tutun kahvilaan ja kysellään siinä samalla josko mulle sieltä paikka aukeaisi muutamaksi päiväksi viikossa. Gloria Jeansiltä en halua lähteä mihinkään, enhän mä osaa vielä edes käyttää sitä kahvikonetta siellä, saatika vaahdottaa maitoa, i´m not done yet.

5 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Nyt rupes kiinnostaaaaan, MINKÄ tekstin järjestelmävalvojakranttu on poistannu ??????? KUKA anonyymi on ollu liian julkea???
    Minä en pidä siitä että olet yätyössä myöskään, en sitten yhtään eikä ole reilua se !
    Meijän pikkujoulut (taas, mut nyt siis Ruokamestareitte) on ens Lauantaina... Sen jälkeen kuulemma mennään Taimon Krouviin kattoon Tauskia (???? sanoi Johku) johon minä että ok, voin tulla ja olla välittämättä Tauskista hehehehehe.... Eikai se 3 promillen humalas haittaa kuka siellä lauleskelee... MUT tuskin menen...jos niin tuskin.
    Eikä RAKKAILLA VAATTEILLA ole hätää, mää puhun niille aina välillä ;), ja eilen käytin villakangastakkiasi (70 euron =) ja hyvin tultiin juttuun, kirkossa kun oltiin kattomassa Wilman laulamista... Hyvin lauloi hän =) Sekaannusta aiheutti välillä, kun joku varasti Jeesus-lapsen (nuken) etupenkiltä... Onneksi kaveri löytyi ennen kuvaelmaa.
    Kerron kuteillesi terveisiä ja pesen niitä aina välillä varoiksi (no, en pese, mut voisin)
    Hauskaaaaa Pikkujoulua ja niin edelleen...
    - mom -
    Ps kenen anonyymin teksti oli poistettu?????? KENEN?? ja mitä ??

    VastaaPoista
  3. Se oli ihan mun oma testing kommentti minkä poistin, en tienny et se jäis tollai tohon näkymään :D
    Älä Tauskista huoli, se tuskin kuitenkaan pääsee edes lavalle asti, jos pääsee niin ton.näk. nukahtaa sinne...
    Se on kiva et niistä vaatteista on sentään jollekkin iloa :D
    Tottakai Wilma laulo hyvin, hän on kuitenki syntynyt hyvin musikaalisesti lahjakkaaseen sukuun.. Ihan varmasti joku isoisoisoisä tms. oli muusikko tai jotain... Hehheh..

    VastaaPoista
  4. Olen vakuuttunut, että Antti Tuisku on sukuamme a)koska laulaa melkein yhtä hyvin kuin minä ;) ja b) tanssi on aina vaan sujuvampaa ihan kuten mulla. Sitäpaitsi kun se Vaarin isoisän vaimo oli huikentelevainen, asia on päivänselvä!
    Mitesteijän juhlat meni?
    Aion olla välittämättä Tauskista!

    - mom -

    Hyvä et ite olit anonyymi, vaik vähän tylsää =)

    VastaaPoista